Bár sokan gondolják, hogy alulműködő pajzsmiriggyel megpecsételődött sorsuk a testsúlyt illetően, ez valójában nem igaz. Nagyon tudatos odafigyeléssel álomalak is elérhető.

Mit kell betartanod? Megmutatjuk Neked!

1. ÉTKEZÉS

A súlyod és alakod nagyjából 70%-ban az étkezésedtől függ. Jó hír, hogy nem kell lemondanod az élvezetekről, csak át kell alakítanod a táplálékaid összetételét

MIT SZABAD (ÉS KELL) ENNI?

– jód: pótlása fontos a jódhiány elkerülése érdekében – alga, tengeri halak, Bioaktív Kékjód+
– szelén: pajzsmirigy hormonokat szabályozza – tonhal, borjú, máj, rákfélék
– cink, réz és vas: pajzsmirigy hormonokat szabályozza – gomba, petrezselyemgyökér, spenót
– omega-3 zsírsavak: zsírégetést gyorsítja, erősíti a szív- és érrendszert – halolaj, marhahús, lazac, lenmag
– kókuszolaj: fokozza az anyagcserét, egészségesen lehet sütni vele
– tojás: segít a hormonok kiegyensúlyozásában
– finomítatlan só: csökkenti a stresszhormonokat
– probiotikumok és fermentált élelmiszerek

 

MIT NEM SZABAD ENNI?

– szója: gátolja a pajzsmirigy működését
– aszpartám
– káposztafélék: gátolják a jód felszívódását – brokkoli, karfiol, egyéb káposztafélék
– feldolgozott vagy előre gyártott ételek – pl. kukoricapelyhek, felvágottak, előrecsomagolt levesek, az édességek, normál étolaj

 2. MOZGÁS

Nem kell versenysportolóként edzened, de nagyon fontos a RENDSZERESSÉG, ezért olyan mozgást válassz, amit élvezel, és minden évszakban heti 2-3 alkalommal el tudsz végezni (biciklizés, futás jóga, úszás, streching, zumba, stb.)

SOK SIKERT KÍVÁNUNK!